castellano  euskera   
logo

Generic placeholder image

GIMNASIA HIPOPRESIBOA

Mugimendu eta postura desberdinekin zenbait hipopresibo-teknikak aurkitzen ditugu non torazeko, sabeleko eta pelbiseko presioa gutxitzea lortzen da

Metodo hipopresiboaren helburuak hauek dira: sabeleko perimetroa murriztea hobekuntza estetikoak, posturalak eta funtzionalak lortuz, hernia mota guztien prebentzio bikain bezala aritzea (inguinala, abdominala, krurala, baginala...), arnas parametroak erregulatzea, gernu-inkontinentzia prebenitzea, baskularizatzaile-faktoreak areagotu eta erregulatzeko, edema eta hanka astunak prebenitzeko eta konpontzeko eraginkorrak izanda, artikulazioetako eta muskulu-lesioak saihestuz, muskulu-tonu orokorra normalizatuz, lunbo-pelbiseko babes eraginkorra izatea eta, ariketa fisiko oro bezala, ongizatea eskaintzea.

Ezaugarriak
  • Intentsitatea: ERTAINA / MEDIO
  • Kaloriak: ERTAINA / MEDIO
  • Koreografia: EZ / NO
  • Denboraldia:
Ariketa maila
  • Kardiobaskularra: BAXUA / BAJO
  • Indarra: ERTAINA / MEDIO
  • Koordinazioa: BAXUA / BAJO
  • Malgutasuna: ERTAINA / MEDIO
Aukeratu iragaztea
GUZTIAK: 
Seguruak: 
Sesioak: 
KodeaJardueraIkastaroaKiroldegiaEgunakOrdutegiaAdinaMonitoreaKuotaItx.z.Plazak
23TEHIP005GIMNASIA HIPOPRESIBOAGIMNASIA HIPOPRESIBOAARTUNDUAGA KIROLDEGIAA-Az10:00-10:30 14 urtetik aurrera 12 3 Info/Alta
23TEHIP001GIMNASIA HIPOPRESIBOAGIMNASIA HIPOPRESIBOAARTUNDUAGA KIROLDEGIAA-Az18:30-19:00 14 urtetik aurrera 12 Beteta Info
23TEHIP002GIMNASIA HIPOPRESIBOAGIMNASIA HIPOPRESIBOAARTUNDUAGA KIROLDEGIAA-Az19:00-19:30 14 urtetik aurrera 12 Beteta Info